sunnuntai 15. marraskuuta 2015

10 Things about Me

En ole muutamaa postausta (minä ja blogini & uuden vuoden lupauksia) lukuunottamatta kirjoitellut paljoakaan itsestäni. Toki jokainen postaus kertoo omalla tavallaan, miltä minun maailmassani näyttää ja mitkä asiat ovat minulle tärkeitä.

Haluaisin kuitenkin jakaa teille muutamia asioita itsestäni, joita ette ehkä vielä tienneet!


10 random facts about me:

Rakastan valkosuklaa&jugurttipäällysteisiä kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä ♥
Vihaan oliiveja.
Tykkään esiintyä yleisön edessä. En voi unohtaa niitä mahtavia fiiliksia tanssinäytöksistä, kun on päässyt esiintymään isolle yleisölle ja näyttämään, mihin kauden harjoittelulla ollaan päästy. :)
Haaveilin pienenä tulevani tanssijaksi.
Mietin kuitenkin vieläkin, mikä haluaisin olla isona. :D
Osaan soittaa poikkihuilua.
Olen huono sanomaan "ei". Esimerkiksi ylimääräisistä työvuoroista olen huono kieltäytymään, vaikka olisi muita kiireitä, esimerkiksi kouluhommia hoidettavana. Tätä pitäisi ihan harjoitella.. :D
Haluan aloittaa uuden harrastuksen. En vielä tiedä mikä se voisi olla, sillä minulla on useampia lajeja, jotka kiinnostaisivat. Tanssin pariin olisi mahtavaa palata, toisaalta haluaisin kokeilla jotain ihan uutta!
Muistelen usein menneisyyttä ja palaan hyviin hetkiin selailemalla vanhoja valokuvia! Kuvat muistuttavat unohtumattomista hetkistä ja hienoista kokemuksista. Usein saa myös päivän naurut, kun muistaa miltä on joskus näyttänyt, miten on pukeutunut tai mitä on joskus tehnyt. :D
Odotan ensilunta! Lumi toisi valoa pimeään marraskuuhun. :)

- Teresa

(Pähkinä- ja oliivikuvat ovat täältä ja täältä, yksi balettikuvista on koevedos Filmiinalta, muut kuvat ovat omia.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti